21 January, 2011

accountent vvip boys !

waa . ensem siot korang . HAHA . tibe tibe malam nyh aku engat korang dowh . huh . rindu syial . bile ktew nk lepak same same dowh . adui . teringat aku zaman ktew dulu nyh . ish . tapi best kan . walaupown korang aku kenal two years but x sampai pown aku rase korang laa the best . x siye siye aku pindah ski . walaupown sekolah nye ntah pape tapi jadi best bler korang ade . lagi lagi duduk kelas 5 perakaunan 1 . HAHA . ktew laa paling sporting gile kan . x derh pown yg bergaduh tinggi tinggi suare ktew cool jewp . x mcm orank too . asek asek memekak jewp lebeyh . naseb baek laa kai nyh penyabar . kalau ekowt kan hati aku mmg da kene da budak nye . mulut mcm siak . auw . mencarut plak . but ktew mmg rapat kan . and aku harap ktew semue x kan lost contact terutame 3 sneakers boys too . kalau lost jugak korang aku cari sampai lubang cacing dowh . HEHE . weyh . bile ktew nk maen futsal same same nyh . aku da sangap dowh . haih . hang same same kerh . mesti best gile . : ) . hmm . gu nyte korang . <3

1 comment:

  1. bes nye . ko nie mlm ske luah kan ati kan . bes3 .

    ReplyDelete

Small Cute Blue Gray Pointer