10 January, 2011

10 alasan menolak cinta


Dalam menolak cinta seseorang , lelaki dan perempuan mungkin menggunakan kalimah yang sama , tapi apa yang ada di dalam hati mereka mungkin jauh berbeza . berikut 10 kalimah yang diucapkan LELAKI ketika menolak cinta seorang perempuan , dan kata hatinya .
  1. kamu sudah ku anggap sebagai adek . (kamu membosankan)
  2. beza usia kita terlalu jauh . (kamu membosankan)
  3. aku tidak tertarik padamu bukan kerana penampilanmu . (kamu membosankan)
  4. fikiranku sedang kacau sekarang . (kamu membosankan)
  5. aku sudah punya kekasih . (kamu membosankan)
  6. aku tidak suka dengan sahabat aku sendiri . (kamu membosankan)
  7. bukan kerana kamu , tapi aku . (kamu membosankan)
  8. aku ingin menumpukan perhatian kepada karier . (kamu membosankan)
  9. aku masih ingin sendiri . (kamu membosankan)
  10. kita berkawan saja yaa . (kamu sangat sangat membosankan)        

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer