22 December, 2010

story by saye

waa . awek nyh . boleyh tahan laa . haha . yeah . kau tahu photo siape nyh . hee . yes . dye laa MRS HOYDEN too . hee . cantek kan ?? ape ? x ? kau nk mati kerh  xderh xderh . kau kene ckp cantek jugak . thanks . ahaha . weyh . mari sini bace . nk tahu x mcm mane aku boleyh melekat nan dye nyh . huh . panjang cerite nye . owkey . kau kene bace jugak . jgn sampai tertidow . :D


yeah . story story . owkey . mcm mane aku boleyh tahu dye ade dekat sekolah nyh ?? pade waktu pagi too . mcm bese laa aku kene pergi sekolah . haha . gurau jewp . owkey . sebelum rehat ade due waktu . waktu BAHASA MALAYSIA by CIKGU SUZANA . seperti biase die akan menyuruh kami semue pergi library untuk penuh kan buku nilam . aduh . aku paling x suke laa . aku engat nk pontebg jewp waktu dye tapi bile aku pikir pikir kan balek baik jangan . sebab dye cekgu yg paling hebat dekat sekolah too . haha . aku pown x berani k ponteng . so mase too aku berjalan pergi librabry bersame same dengan sorank awek nyh . bukan gf laa but kawan . name dye x payah laa bagitahu . hee . mase kami ondway si MRS HOYDEN bersame geng nye lalu berselisih nan kami . ntah mcm mane aku terpandangterus ke mate dye . waa . dalam hati aku berkate cantek nye mate dye . hehe . pergh . aku pown terus jadi giler laa kan . aku pown tnye dekat kawan yg berjalan nan aku too . siape name dye ? huh . mcm mcm name dye ade . jenab laa J laa jane laa sampai aku pown x tahu betowl kerh x ? heee . arghh . aku pown ape lagi merate laa aku cari orank nk tahu siape name dye . nk tegur aku segan plak . tp naseb aku mmg baek . yeah . aku da tahu siape name dye . NURUL JANNAH BINTI YUSRI . belajar di CLASS 5 SCIENE 1 . huh . pandai dye . so aku pown buad bodah jewp laa sebab da tahu name dye kan . tp hari demi hari ceh wah aku teringat dekat dye . huh . aku nekad nk amek num dye . tp bile aku pk balek nk mnx num mst ade style . hahahaha . kelaka laa aku nyh . x perh . aku mmg tekad seminggu aku mst dapat jugak . so start hari pertame aku da siap plan . aku suruh budak kelas sebelah pergi kirim salam dekat dye . hehe . segan betul aku nyh . start hari kedue aku da buntu daa , huh  jgn putus ase laa . hee . start hari ketige pagi too ade perhimpunan . ade cekgu kt depan tengah membebel . aku malas nk dengar . so aku maen laa batu yg ade di bawah aku . maen punye maen ttbe aku terjumpe batu yg sgt cute nyh . berbentuk love tp sgt kecik . aku ape lagi . hantar lagi orank suruh bagi dekat dye . hee . mcm x derh respond jewp . adui . mase da nk time too . xperh . start hari keempat dekat kelas cikgu x derh . so kemaen meriah laa . ttbe aku terpandang seorank makhluk nyh . duduk pegang jewp bunge too . lawa plak . aku pown tnye laa mane dpt bunge too . rupe rupe nye kt koperasi ade jual . harge dye x silap aku RM2.00 . aku cek dompet aku tp satu sen pown x derh . aku pown ape laa . pau punye pau budak budak nyh cukup laa 2 ringgit . aku pown lari pegi beli bunge too . haha . aku nk kasi dekat dye . mcm bese aku akan hantar orank yg bagi . yes . dye amek . start hari last too aku nkjugak num dye . aku pegi hantar orank lagi tp bukan sorank 3 orank aku hantar semate mate nk num dye . hari too aku berdebar debar . mnx mnx laa dapat . kringgg . loceng berbunyi . sudah balek . aku pown berlari cari 3 orank too . akhirnya aku dapat jugak . yess !! terime kaseh kawan kawan . hehe . start hari too aku pown text laa dye . huh . boring nye laa time too text nan dye . x tahu kenape . ntah tibe tibe mane datang perasaan berani aku nk mnx love nan dye . perghh . segan giler . fist time aku yg mnx . selame nyh mane pernah aku mnx dkt perempuan laen . cehh wahh . haha . hmm . tp malangnye dye menolak cinte aku too .huh . sedeyh giler laa aku . x perh . aku try lagi . tapi dye tolak jugak . tp pade malam too 1 oktober aku berani kan diri lagi , aku da nekad kalau dye tolak jugak aku akn lupe kn dye . waa . jiwangnye , hee . hmm . pagi too baru dye reply . tapi malangnye dye tolak jugak . owkey . so aku terus x reply text dye . tp malam too lepas aku mandi nk sembahyang maghrib aku tengok fon ade 5 mesej belum dibace . alangkah terkejut nye aku rupe nye e2 text dari dye . dye nk terime aku . tp aku mst jual mahal kan . haha . drama laa aku mase too . haha . tp yes aku terime dye nan seiklas hati aku . x siye siye ape yg aku buad selame nyh . tepat pukul 9  p.m. 2 oktober kami sudah sah menjadi pasangan . hahhaah . kelaka laa . huh , penat menaip . aku stop smapi kat sini dulu . nanti aku cerite lagi yee . hehe . weyh  mangon . tidow plak . haha . lastly AWAK . SAYE SAYANG AWAK SANGAT SANGAT <3
NURUL JANNAH BINTI YUSRI .

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer