22 December, 2010

kasut OUH shoes !

yeah . tiba mase sy nk mencarut . haha . sudah kenal saye kan . x kn x bace kowt dekat atas td . ape laa . read fist owkey . huh . ari nyh x tahu nk buad ape. too yg rase nk update nyh . owkey . ari nyh ade story baru , haha . nmpk photo di atas ? tahu x too ape ? lambat . kasut laa . hee . owkey . orank selalu panggil kasut nyh SUPRA  right . x tahu laa btowl kerh x . sebab too jename dye jewp  pape laa . x tahu kenape aku sgt sgt interested nan SUPRA mcm photo kt atas too . warne dye sgt menarik perhatian aku . ishh . mane aku nk mencari kau nyh . adui . kalau boleyh aku nk same mcm kt atas too . haha . orankbnyk kate kasut too trend sekarang . bile da lame lame orank da x engat SUPRA nyh . mcm dulu . dulu top CONVERSE laa pape laa . tapi sekarang da senyap kan . huh . x kesah . asal kan aku dapat kau . weyh ADIDAS PAUL SMITH NAN LOTTO kt dlm rak too  . kau jgn sedeyh laa owkey . aku x kn lupe kan korank laa . aku akan pakai jugak . tapi bukan selalu laa kan . hee . saba tahu . mcm nyh laa perangai owner kau nyh . grrr . tapi kan harge SUPRA nyh mahal jugak . nk suruh mama beli mcm laa dye nk layan . yee laa . mama kate kalau kau artis boleyh laa beli . nyh setakat bwk jalan jalan orank kate over plak . haha . xperh x perh . kalau mama x nk beli kan biya aku kumpul duet sendiri . hee . aku akan beli juagk . wait owkey , bubye .

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer