30 December, 2010

crazy boy .

huh . aku da mcm orank gile daa sekarang . asek pk kau kau kau jewp . adui .sebenarnye aku nk update blog nyh malam td but serve error plak . x perh . ari nyh aku ade story baru yg nk cerite . haih . ape laa nk jd nyh kan . pening aku .
weyh sayang . kau nyh kenape suke buad aku mcm nyh haa . kau btowl btowl nk kene kan sebenarnye . kenape kau nyh degil sgt haa . bnyk kali da aku ckp kan . erh . kenape nyh ?? haha . just joke . hmm . semalam first day kau start keje kan.huh . seriously aku x bese x derh kau selalu nan aku . yee laa . kau da mule sebok nanti . tggl laa aku terkapai kapai nyh . aku da mcm kucing hilang anak da nyh . hehe . adui . baru first keje kau da merengek mcm budak kecik . saket kaki laa ape laa . tumbok nk . haha . aku sebenarnye bukan x suke kau keje . but kalau kau keje kepale otak aku nyh pk mcm mcm pasal kau . yee laa . sekarang nyh aku x tahu ape yg kau buad . bukan aku x percaye but just berjage jage kan . aku just kesian jewp dekat kau . yee laa . da penat lepas too nk layan aku lagi yg ntah ape ape nyh . kesian laa . weyh .aku terime situasi kau sekarang . kau jgn risau pasal aku nyh just pk about you . e2 lagi penting . sekarang mcm mcm bleyh jadi kan . ktew mane tahu pape . aku x nk hilang kau lagi . haa .xperh . sebenarnye kau buad aku fikir lebeyh matang lagi . yes . i accepted it . mybe aku akn lebeyh matang lagi lepas nyh . nmpk nye lepas nyh x derh orank laa nk suruh aku makan solat . hehe . mengade plak . gurau jewp . kau jgn risau . lepas nyh kau x payah suruh aku lagi sebab aku akn buad sendiri laa sayang . 
  • b just nk cakap jage diri lek lok dekat sane .
  • walaupon ktew jarang text b x kn layan orank laen . b janji
  • awk too jgn lupe kan saye plak .
  • yeah . i miss you so much 
                                             ilurveyou

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer