23 December, 2010

president of sneakers family

hellow everyone . gud morning . haha . yeah . nmpk tiltle tadi kan . hee . disebabkan dunia yg moden nyh aku x nk laa seperti katak di bawah tempurung . aku cube bangun walaupun susah jugak laa nk bangun nyh kan . erh . ape aku merepepk nyh LOL . owkey owkey . buad orank yg x tahu aku as PRESIDENT SNEAKERS FAMILY . walaupun susah nk bangun kan community nyh akhirnya aku berjaye nan sokongan sokongan pnat lelah kami semue . pening aku dibuad nye pikir bende nyh . yes . ramai laa jugak yg join nyh . tp sejak akhir nyh aku semakin sibuk nan SPM sampai terlupe SNEAKERS FAMILY nyh . bile aku nk bukak balek MYSPACE aku da kene block . huh . sedeyh giler laa aku . sori too all my family . B x dpt nk handle family nyh nan baek . sori sgt sgt . tapi korank semue B x kn lupe sampai bile bile . ktew gaduh ktew eppy too semue sweet sgt sgt . bile MYSPACE B diancurkan korank cari siape yg buad too . huh . mmg bengang gler time too . hee . anyway kalau korank bace blog B nyh B nk ckp kalau korank bleyh handle nan baek korank take it laa , owkey . B mnx maaf semue . 
 sini aku cerite mcm mane COMMUNITY nyh terjadi . sebenarnye da lame aku pikir nk buad nyh . tp x tahu name yg sesuai . tibe laa pade mase too . aku engat sampai sekarang . hari too di sekolah kelas aku kene pegi ceramah di dewan . aku duduk besame same geng aku . hahaha . punye bosan punye bosan aku create laa ape ape dekat atas meje too . abes aku conteng . ttbe aku tertulis satu perkataan yg ntah dari mane dye datang . bile aku tgk mcm best jewp name nyh . huh . dari situ aku da plan nk buad ape . aku sepakat nan kwan aku MUHD SAIFUL . satu kepale nan aku . aku ckp kt dye ape kate kalau ktew buad COMMUNITY dkt MYSPACE . dye kate owkey jugak . so aku pown plan laa nan dye . buad jawatan dan sebagainye . balek sekolah aku terus bukak laptop . aku terus buad account MYSPACE . akhirnye siap jugak laa . dan aku mencari siape yg boleyh edit profile . yes . aku jumpe . so aku serahkan kt dye tugas too . waa . sudah cantek profile too . sekarang aku mencari pulak yg pandai create photo untuk SNEAKERS FAMILY . yes . jumpe jugak . huh . ramai orank aku cari and semue aku da bagi tugas . mcm bos plak kan . hahaha . nmpk nye korank bagi aku komitmen yg hebat sekali . aku x sgke ramai friends yg ktew dpt . ade yg dari kedah perak negeri sembilan johor dan sebagainye , hehe . ramai kan . alhamdulilah . siap jugak ape yg kami plan . owkey . sampai disini saye mencarut yee . haha ,
 __________________________________________________________________________________
                                                                      the end
_________________________________________ 

 
 

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer