17 October, 2011

kalau aku !


kalau aku bersabar..bermakne aku memupuk diri aku utk terime ape adenye kamu..
kalau aku melarang mu...
itu bermakne perkare itu xpatut kamu lakukan...

kalau aku terase hati...
bermakne aku x menduge ini sume akn terjadi...

kalau aku berdiam diri..bermakne aku ingin menyendiri...kalau aku memaafkan mu..bermakne aku sedar aku pon xlari dr membuat kesilapan...

kalau aku cube mengikuti caremu..
bermakne aku cube letak kn dri ku d tempat mu...

kalau aku menasihati mu..bermakne aku menjage mu...

kalau aku memberi kamu peluang utk pergi bersame org yg kamu sayang...
bermakne aku mahukn kamu bahagia,walaupon aku sendiri tersiksa..

kalau aku tiada lagi....
bermakne kamu perlu belajar menyendiri... 
belajar la sayang utk menyendiri..
kerna kelak nti kamu akn sedar ujud nye aku utk mu..
tetapi d saat itu..ak tiada lagi...
kerna aku akn pergi membawa hati yg lara..
pergilah la sayang....
gapai lah kebahagiaan mu...
pergilah jike itu yg kamu mahu...
saat ini...perasaan marah dan ego ku..
aku telah turon kn utk mu...
ttp kamu x dpt melihat nye mahupon merase kn nye..
aku sedar diri ku bukan yg terbaik utk mu..ingat la sayang...
sume nye hanye utk mu.

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer