04 October, 2011

bila seseorang perasan bagus !

Hm . kenape lah hari nyh malang sgt . lepas satu satu yang berlaku . aku harap sgt Allah kuat kan hati aku dan tabahkan hati aku dengan ujian yang dia bagi . Allah pernah kate . jike Allah sayangkan makhluk nye die akan selalu uji makhluk nye . alhamdullilah . Allah masih sayang kan aku lagi lepas ape yang aku lakukan  . hm . yee . hari nyh aku sedeyh sgtsgt . aku tak pernah lagi tgk orang maki aku sampai tahap macam too sekali . aku sedar aku bodoh . setakat sambung belajar dekat kolej swasta . tapi kau tak berhak maki aku sampai tahap macam too kan . aku tak pernah nak maki maki orang if tak derh sebab . tapi kau yang buad aku maki kau . tapi aku tak pernah hine kau macam kau hine aku kan . kau kate “belajar pown entah sampai mane “ . aku sedar . aku tahu kau pandai sampai masuk UITM . tapi perlu kerh kau hine aku macam too . sedar laa manusia tiada yang semurna . kau ckp macam too tapi cube kau fikir kalau Allah tarek balek lepas ape yang kau ckp dekat aku . aku terime kekurangan aku . aku terime ! tapi lepas ape yang kau dah buad too kau dah jatuhkan maruah aku , harge diri aku , kau tahu tak ! hm . aku marah kau sebab ape yang kau dah buad dekat gf aku . too jewp . tapi bile kau kate “ sial , pergi mampus kau laa zubair “ . kau rase rase sedeyh tak bile orangkp macam too dekat kau . yes . memang aku ramai kawan-kawan . tapi aku tak gune dorang untuk kuat kan diri aku nyh . kau faham kan . berani buad berani tanggung kan ! tak perlu kau cakap “cermin diri dulu “ huh . tapi kau tak nak cermin diri kau kerh ? aku tak pernah kenal kau and tak ingin pown kenal kau . dan dan sampai berani gile laa kan kau ckp macam too dekat aku . senang tak aku dapat num kau if aku tak kenal kau . aku sanggup buad ape jewp bile orang hine aku . kau tunggu jewp laa erh . J . and now gf aku pown backup kau kan . sikit pown tak bagi semangat dekat aku lepas ape yang kau buad . aku rase dye pown mesti fikir macam ape yang kau fikir kan . hm . tak perh . etu hak dye nak fikir ape dekat aku .  aku perlukan semangat ! tolong bagi aku semangat if gf aku tak buad macam too . dye tak rase sebab dye tak ade dekat tempat . if dye ade mesti dye rase same yang aku rase kan . ini laa takdir untuk aku . terime kaseh Allah ! aku sanggup hadapinye walaupown aku sorang diri . ASSALAMUALAIKUM .


                                                                                                                By
                                                       (  Muhammad zubair uzair bin harizn )

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer