30 June, 2011

mengenali D**A melalui raut wajah .

JUST SHARE..BENAR @ TIDAK..WALLAHUALAM

Mengenali raut wajah seseorang gadis itu tidak mempunyai dara lagi atau ia masih suci adalah terlalu mudah dengan hanya sekali pandang sahaja berbanding penelitian secara jarak dekat, umpamanya pada tapak tangan. Penelitian secara terbuka kepada raut wajah biasanya boleh dilihat dengan hanya melalui pandangan pertama sewaktu berkenalan, atau pada rakan anda sering bertemu.

Ramai gadis atau wanita yang tidak mengetahui rahsia tentang kejelitaan mereka terletak pada pipi. Pipi yang lembut, tidak berjerawat serta sentiasa berseri akan memperlihatkan kejelitaan si gadis itu. Sudah tentu semua gadis menginginkan pipi mereka tidak berjerawat, gebu, kemerah-merahan dan menampilkan keayuan kerana kelembutan pipinya. Akan tetapi harus diingatkan. Tidak semua gadis beranggapan kecantikan itu hanya pada raut wajahnya yang kelihatan berseri kerana berjerawat.

Kehilangan dara juga boleb menyebabkan raut wajah seseorang gadis itu kelihatan tidak berseri. Namun begitu kadang kala kita dapat lihat ada isteri orang yang terserlab kejelitaamya pada wajah yang manis dan cantik sehinggakan kaum lelaki lupa dan tidak pasti samada wanita yang mereka lihat itu isteri orang atau masih gadis. Adalah tidak mustahil jika ramai yang berkata, isteri orang atau janda adalah lebih jelita berbanding anak gadis atau mereka yang belum berkahwin.

Itulah hikmahnya bentuk pipi yang menampilkan kejelitaan itu ada bukti yang menyatakan seseorang gadis itu masih suci atau tidak. Perkara ini tidak ramai yang mengetahui bahawa gadis yang cantik adalah gadis yang masih suci. Jelasnya tidak terkecuali kaum ibu atau isteri orang lebih cantik dari seorang gadis.

Untuk mengenali seseorang gadis itu masih dara atau isteri orang, atau janda melalui pipinya ialah dengan meneliti secara sambil lalu kepada bentuk pipinya seperti berikut:

Pertama: Jika pipi gadis itu licin, gebu dan kemerah-merahan serta tidak langsung memakai peralatan solek seperti pemerah pipi, bedak atau cecair pelembab muka, bermakna gadis itu masih suci. Gadis yang masih suci selalunya tidak berminat untuk bermake-up. Terdapat juga gadis yang masih suci suka bernake-up, tetapi cara mereka bermake-up tidak terlalu menonjolkan imej mereka seperti seorang yang benar-benar untuk memikat lelaki.

Pada raut pipi gadis yang masih dara, kelihatan merah apabila disentuh lelaki yang bukan muhrim. Terkadang raut wajah mereka menjadi merah ketika berbual-bual dengan lelaki yang tidak dikenali atau baru berkenalan. Gadis yang tiada dara biasanya tidak terlalu sukar untuk menyesuaikan diri mereka untuk tujuan berkenalan dengan lelaki samada yang baru dikenali atau sudah biasa.

Pipi gadis yang sudah biasa dicium kelihatan tidak merah kerana ianya sudah menjadi kebiasaan dan tiada sensitif terhadap ciuman yang mereka terima daripada sesiapa pun. Pipi yang merah apabila dicium, bermakna gadis itu tidak pernah dicium oleh lelaki sebelumnya melainkan yang muhrim, seperti abang, ayah atau datuk lelaki mereka.

Kelihatan beberapa garis melintang pada pipi kiri dan kanan seseorang gadis yang sudah melakukan hubungan seks. Jika kita lihat sesetengah gadis yang mempunyai lesung pipit, lesung pipitnya kelihatan melekuk jauh ke dalam dan terserlah kejelitaan gadis itu. Tetapi jika gadis itu sudah melakukan hubungan seks, lekukan lesung pipitnya tidaklah terlalu dalam dan di sisi lekukan lesung pipitnya terdapat garis yang seakan mengekori pipinya. Garis ini menunjukkan sigadis sudah bersuami atau sudah biasa melakukan hubungan seks.

*Maaf kalo topik saya ni terlalu sensitif,juz nak kongsi jer dgn kamu..Bagi wanita,maaf banyak2 yah..*

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer