05 August, 2012

Never Mind Dude :)

Assalamualaikum , Tepat pukul 4.12 a.m. aku tak tidur lagi . Sahur pown belum . Sahur elok dilambat lambatkan tapi berbuke elok dicepat cepat kan . Ahaa . Ape entah aku merepek nyh . Ehoo . Weyh weyh . Nak cerite something nyh . Owkey . Listen upp . Yeahh yeahh . Sebenarnye kan kan aku jeleous laa jugak tengok orang yang ade relay nyh . Yee laa . Setiap mase bersame , Study same same , Caring bagai . Aduhhh . Aku rindu nak rase semue too :( Pleasee . Somebody help mee ! Aku tak tahu kenape aku tak boleh terime sesiapee . Then bile aku nak terime someone too die boleh pulak buad spoil . Banyak kali dah kene . Tolong laa faham aku . Bukan nye aku tak nak but aku perlukan mase . Alek alek dah ade orang lain . Alahaii . Yang satu jenis lagi nyh dah tahu ade Bf tak payah laa nak sweet sweet bagai dengan aku . Bukan nye aku tak suke but tolong laa respect Bf kau kau kau sikit . Alek alek break sebab aku then nak aku memang tak dapat laaa der . Dengan Bf kau dulu pown kau boleh gatai gatai dengan orang laen nanti bile dengan aku pulak kau buad bende same . Eyuwwww . Mati hidup balek pown aku tak nak . Yeahh . Aku mengaku memang aku ramai text perempuan laen but too laa . Kalau dah tak derh hati kau sweet macam mane pown takkan aku suke kau . Tolong laa datang sorang yang sesuai untuk aku . Yang faham aku . Too jewp aku nak . Tak lawa tak perh boleh tutup lampu . Hahaha . Tak baik nak tutup ape pulak ? Ayokkk . Sendiri fikir laa kan . Ahaa . Dekat kolej nyh bukan nye aku tak derhh yang berkenan . Tapi ramai sangat . Tak tahu nak pilih yang mane . Bhahahaha . Bapak demand aku nyh :D . Aku gurau jewp . Hmm . Nurul Jannah ! Serious . Tak derh siape yang boleh same dengan awak . Saya dah cari ramai dah tak derh siape yang boleh faham saye except you bie ! Hm . Entah laa . Keras sangat hati nyh kowt . Ahaa . But but aku heppy ape hidup macam nyh . Wa boleh maen DOTA dengan tenang tahuu . Haha . Even ade laa jugak yang nak call yang nak texting bagai . Tapi bile aku dah respawn boleh laa aku balas . Bhahahahaha . Suruh mama laa cari Gf untuk aku :p 

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer