10 April, 2011

yang pergi selamanya .




 Salam semua. Salam satu Malaysia...
Ok, aku ade beli surat khabar semalam.  Surat khabar Sinar Harian. Saje jelah. Bile aku belet2, tibe2 ade berita ttg kes Muhammad Amri yg maut eksiden tu.  aku terperanjat gile. Xsangka kluar dalam surat khabar. Time nak bace tu dh nak nangis dh tu tp boleh cover lagi.  Tahan, tahan, tahan. Ok smbung bace. Bla bla bla bla.....smpai habis.  Rupenye2 kejadian tu semuanya salah pemandu lori tu sbb buat U-turn bkn kt tmpat sepatutnya.  Grrrr, nak pijak2 je rasenye kt pemandu lori tu. Dah tau xbole U-turn tu apehal nk buat U-turn kt situ. Tgk ape yg dh jadi :s:Kau dh ragut 2 nyawa manusia yg xbersalah.....

:face29: Tapi ape2 pun aku dh relakan pemergian die. Walaupon kami ni xde la rapat sgt pon. Kami ni bkn la kawan baik mne pon tp kitorng knl just mcm tu je. aku knl die pon dri adik angkat aku sorang ni yg merupakn ex-girlfie arwah. Semoga arwah ditemptkn di kalangan org yg beriman...Amin...:x: Sekarang ni aku hnye berharapkn kawan baik aku bukan sorang tapi ramai . Sbb korang ni pon naik moto jugk. Kalau die pon jd begini jugk, aku xtau ape yg akn jadi lps ni..hurmm..ape2 pon jgnla berlaku ape2 lps ni.  X nak nangis lagi dh. Buang air mate je...

Gambar kenangan Arwah dgn Syurna yg dijumpai di dalam wallet Arwah. U guysss so sweettttt.....:x: Walaupon korang dh xbersama lagi.

Pesanan kpd pembonceng2 motosikal: Jadilah pembonceng yg berhemah. Tungganglah motosikal anda dgn berhati2. Ingtlah bahawa kepulangan anda dinanti2kan..

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer