10 August, 2011

melamar kekasih menggunakan tatu .


Ok,pernah tak korang bayangkan bahawa ada orang yang akan melamar korang dengan mengukir nama anda di badan mereka sebagai bukti cinta sejati ? Kononnya tatoo tersebut tak kan hilang begitu juga dengan cinta korang yang dianggap cinta sejati...Pernah ? Kalau korang tak pernah,mari kau tunjukkan sedikit bukti bahawa perkara cool macam ni pun pernah berlaku..:)


Amacam ? Sweeeetttttttttt tak ? Coooooooooooooooool kan ? Haha...Tapi aku nak bagi tahu korang semua yang beragama Islam, " Jangan sesekali membuat tatoo di mana-mana bahagian badan kerana ianya Haram ,solat tak sah dan badan tidak akan diterima bumi bila mati nanti "



3 comments:

  1. sweet tpi hram bgi kite,, hee ^^

    ReplyDelete
  2. lawa lh..tapi hrm.and bagi saya tak brbaloi wat cmtu...>.<

    btw,singgh sini..:)

    ReplyDelete

Small Cute Blue Gray Pointer