16 May, 2011

awak . ini untuk awak . bace laa .

awak..
hari ni baru saya kenal erti cinta..
baru saya tahu cinta memerlukan perngorbanan...
baru saya tahu cinta memerlukan kesetian..


awak..
hari ni mungkin awak jauh dari saya..
tapi saya nak awak tahu..
awak cume jauh dimata je awak..
awak tetap ade dihati saya..
sweet tak awak?


awak..
hari ni saya lihat ramai yang tak percaya pada cinta..
saya sedih sangat awak..
ramai yang mengalah sebelum berusaha..
ramai yang salahkan cinta jika sesuatu berlaku pada hubungan mereka..


awak..
hari ni juga saya tahu sesuatu tentang cinta..
baru saya tahu yang untuk melafazkan cinta itu mudah..
tapi untuk menjaga dan melaksanakan cinta itu susah..
susah ke awak?
walau apa pun, saya akan tetap berusaha untuk cinta kita awak..
saya berharap kita jangan cepat mengalah ye awak..
mungkin Allah sengaja mahu menguji kita..
kita kene kuat kan awak?


awak..
saya nak awak tahu..
walau apa pun berlaku saya tetap ada disini..
saya setia menunggu awak..
kan cinta itu memerlukan kesetian..
betul kan awak?
semoga kita diredhai Allah..


amin~

khas untuk awak..semoga baik-baik di sana..=)

No comments:

Post a Comment

Small Cute Blue Gray Pointer